Results 1 to 5 of 5

Thread: The Whittman Cup.... Try to claim it..

  1. #1
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    mineral, va.
    Posts
    3,553

    Exclamation The Whittman Cup.... Try to claim it..

    Ok fellas, here is what y'all will be battling out for.
    Do you have what it takes to claim the Whittman Cup?
    Show up at the VAO Iron Man Tournament, this Saturday September 12th, and lets see how bad you want it.
    The winners will have their name engraved and it will be on showcase at Fish Tales(Anna Point Marina)
    Come get it!!

    Crank That Jank!

  2. #2
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Mechanicsville, VA
    Posts
    2,126

    Default

    Dang shame we will not be there to defend!
    Eric

    2004 Fishers of Men VA-East Division Champions


  3. #3
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    warrenton, virginia
    Posts
    3,532

    Default

    Will that dude with the camera, big head and capri pants be imprinted on it also?....lmao....haha
    2013 Frog Only Tournament Winner
    2010 Tie for VA-Outdoors Angler of the Year
    2009 Caroline County Rotary Club Tournament Winner
    2007 Tuesday Night Classic Champions
    "Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after."

  4. #4
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    mineral, va.
    Posts
    3,553

    Default

    Quote Originally Posted by dirtman View Post
    Will that dude with the camera, big head and capri pants be imprinted on it also?....lmao....haha
    That's not Capri pants...them my drawers lol ahem
    Crank That Jank!

  5. #5
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    mineral, va.
    Posts
    3,553

    Default

    Quote Originally Posted by Big E View Post
    Dang shame we will not be there to defend!
    Sorry Eric. I tried to tell the head cheese to move the date.....
    Crank That Jank!

Similar Threads

  1. LKA cup
    By bill1wts in forum General Board
    Replies: 0
    Last Post: 11-03-2012, 06:40 PM
  2. November 26th with Jim Whittman on Lake Anna
    By Squire in forum Lake Anna Fishing Report
    Replies: 7
    Last Post: 11-28-2011, 12:19 PM
  3. 11-07-09. prefishing for the cup
    By g3mike in forum Lake Anna Fishing Report
    Replies: 4
    Last Post: 11-07-2009, 09:24 PM
  4. Up for the Cup
    By Brian in forum FLW Tourney News
    Replies: 0
    Last Post: 08-02-2009, 12:30 PM
  5. 10 Questions With Jim Whittman - aka Just1more
    By Brian in forum General Board
    Replies: 0
    Last Post: 02-11-2008, 08:00 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •